Daisypath Friendship tickers

Wednesday, July 11, 2012

Biar Masa Merawat Luka Ini...


Sudah berminggu rasanya aku cuba merawat luka dan kehampaan hati.. akhirnya aku pasrah, biarlah masa yang merawat luka hati ini... biarlah kelukaan ini berlalu tanpa dipaksa-paksa.. Aku sedar aku insan biasa, x mampu menolak apa juga dugaan yang menimpa.. hanya mampu terima dan berdoa agar hikmah yang bakal aku terima nanti, semanis2 hikmah dalam hidup ini.. Amin..

Alhamdulillah..aku sedar akhirnya, biar sekuatmana kita menggenggam cinta kita, kalau bukan milik kita, pasti akan terlepas juga.. namun, kalau memang milik kita, biarpun kita lepaskan ia pergi, sudah pasti kembali juga pada kita akhirnya nanti.. Aku belajar menerima semua ini.. 

Ya Allah, tolonglah aku menerima semua ini dengan sabar dan redha..

Kini, yang penting.. kiranya aku tak mampu membuat dirimu tertawa dan bahagia, aku akan memastikan dirimu tidak terluka dan bersedih..


Luka di hati ini, biar masa yang merawatnya... 


No comments: