Daisypath Friendship tickers

Thursday, August 9, 2012

~ Cinta Mati - wujud atau palsu ~


Cinta ini umpama cinta mati bagiku,
Hanya Allah dapat mematikan cintaku pada mu,
Hanya maut yang memisahkan cintaku pada mu,

Dulu dan Suatu Ketika,
Aku memiliki sepenuh cinta dan hatimu,
namun kini,
tidak terasa aku mampu memiliki lagi,
kalau aku tidak cinta,
aku mampu melepaskan mu pergi,
pergi jauh dariku,
namun,
sudah tertanam dalam hati ini,
cinta kita ibarat cinta mati,
aku tak mampu melepaskan mu..

Kini, aku ini ibarat,
tak mampu memiliki,
dan 
tak mampu melepaskan
dirimu..

Kiranya, cinta mati itu hanya bererti pada aku sahaja, 
Alhamdulillah..
Semoga Allah akan memberikan aku.. 
sesuatu yang lebih baik dalam hidup ini.. 

~ Penawar hati ku ini: Cintailah Allah yang Maha Baik dan Pengasih ~



                                                                                                           firQh 2000-2012 

No comments: