Daisypath Friendship tickers

Sunday, October 3, 2010

Selamat Ulang Tahun Ida & Nani.. 11 & 30 Sept 2010

Selamat Ulang tahun ke 3 untuk Nani pada 11 September 2010.. acara kek besday tertangguh sehingga ke 30 September atas sebab yang tertentu..

Selamat Ulang tahun ke 8 untuk Ida pada 30 September 2010..

Semoga Ida & Nani menjadi anak2 yang baik dan berguna satu hari nanti.. Ibu sayang korang2 semua.. marah2 tu, marah2 sayang ye..

Kek ni, besar yang amat sampai ke hari ini pun tak abis makan lagi. Selalu nya acara memotong kek dan sambutan hari ulang tahun hanya untuk kami sekeluarga sahaja.. tp sebab malas nak pergi ke kedai kek King's yang jauh nun di Mergong, aku pergi ke Darul Aman jak.. Secret Recipe's.. hu hu harga kek ni pun Lumayan tau.. hu hu hu.. jadi kena makan abis kek nih.. ha ha ha.. Juga aku nak ucapkan thanks so much to our office-mate since last year mmg selalu ada dgn kitorg pun, Afif Shafiq sebab belanja KEPC yer.... murah rezeki ko.. kitorg doakan ko cepat naik pelamin.. he he he


Nak dijadikan cerita, en asben pergi membeli KEPC dgn si Afif ni, keta pulak dah terkunci dalam site, so kamera untuk tangkap2 gambar pun takde sbb kamera dok dalam kereta asben.. balik ler ke rumah dgn si Afif nih..

So Afif ( mmg berjasa lo kau ni kat akk ..) tangkap gambar guna HP jek.. he he..


Sebatang lilin yang besar utk si kakak & lilin yg kecik untuk si adik tiupkan.. sekurang2 nya, hajat di hati untuk tiup lilin tu tercapai lah sudah..






dah settle tiup, masa utk potong kek.. he he he













Begitu sekali nani memotong kek.. sungguh beriya2.. maklum lah.. umur 1 & 2 tahun manalah tahu potong kek lagi.. he he he.. Ida sungguh ceria ..dapat hadiah buku dan hadiah yang diidamkan tu.. ha ha.. thanks lah en Babah.. WE LOVE U BABAH...

No comments: